Sunday 11 October 2015

Bagaimana Menggunakan Garam Magnesium (Magnesium Flakes)



Rendaman kaki : Larutkan 150g (lebih kurang 1 cawan) kepingan Elementz magnesium (magnesium flakes) dengan air suam yang cukup dalam besen untuk menutup kaki. Duduk, rendam kaki anda dan berehat selama 20-40 minit.

Rendaman keseluruhan badan : larutkan 300-500g (kira-kira 2 cawan) kepingan Elementz magnesium (magnesium flakes) dengan air suam di dalam tub mandi. Berendam dan berehat selama 20-40 minit.

Adalah disyorkan untuk melakukan rendaman kaki atau badan 2-3 kali seminggu.

Untuk pengalaman yang lebih terapeutik, anda boleh meningkatkan jumlah kepingan magnesium di dalam rendaman anda. Dalam kes-kes di mana terdapat kekurangan magnesium yang teruk, adalah disyorkan untuk menyerap magnesium dua kali seminggu, menggunakan sehingga 3.63kg kepingan magnesium selama empat minggu.

Penggunaan Elementz Magnesium Flakes adalah sesuai untuk semua peringkat umur, semasa mengandung dan bagi ibu menyusu.

Suhu mandian magnesium sepatutnya dalam 38C ke 40C dan tidak panas. Air mandi panas menggalakkan perkumuhan bukannya penyerapan. Apabila anda menambah kepingan kepada air mandi yang suam, kulit anda akan menyerap magnesium dengan lebih cekap.

Penyimpanan: Sentiasa pastikan Elementz Magnesium Flakes dalam persekitaran yang sejuk dan kering. Segera di simpan kemas selepas digunakan.

Awas:  kepingan Elementz magnesium (magnesium flakes) adalah untuk penggunaan transdermal / topikal sahaja. Jangan telan. Jauhkan dari kanak-kanak


Maaf saya tidak jual MAGNESIUM😉🙂 
Saya lebih bertumpu kepada WHITELAB GLUTATHIONE

Jika mencari ANTI OKSIDAN GLUTATHIONE
yg mampu memberikan kita kesihatan yang lebih baik boleh la contact saya :
Whatsapp Whitelab Maira


Banyak feedback positive 
Boleh tengok di link ni ye 🥰😉

TESTIMONI PENGGUNA WHITELAB

  1. FEEDBACK POSITIVE Part 1
  2. FEEDBACK POSITIVE Part 2
FOR MORE INFO :
INSTAGRAM : Whitelab Maira