Sunday 18 October 2015

Magnesium Oil Secara Oral


Cadangan umum adalah untuk mengambil 1-3 titis Elementz Magnesium Oil dalam air atau jus, 2-3 kali sehari.

Mulakan dengan 1 titis dalam segelas air 3 kali sehari. Tingkatkan apabila anda berasa selesa. Yang penting adalah untuk sentiasa ikut keserasian badan anda. Jangan lupa untuk memastikan badan anda terhidrat apabila sampai pada tahap pengambilan magnesium yang lebih tinggi. Secara beransur-ansur tingkatkan dos anda ke titik di mana Pergerakan Usus anda menjadi lembut. Ini menunjukkan anda telah mencapai tahap pengambilan magnesium secara oral yang optimum dan maksimum.

Jika anda mengalami cirit-birit walaupun dari dos yg kecil; ini adalah semata-mata petunjuk kondisi sistem pencernaan anda yang lemah yang akan diperbetulkan secara beransur-ansur. Anda boleh cuba untuk meningkatkan dos anda dikemudian hari.

Sekiranya anda mengalami sakit kepala atau loya selepas dos kecil Magnesium Oil, perlu diingat bahawa ini adalah petunjuk bahawa toksin sedang dikeluarkan dan perlu dibuang keluar; adalah disyorkan untuk minum lebih banyak air bagi kes-kes sebegini. Anda boleh mengurangkan dos anda dan tingkatkan bila berasa selesa nanti.

Jika tiada kesan perubahan yang nyata atau anda tidak mahu mengambilnya melalui kaedah ini, maka lakukan penambahan secara transdermal iaitu melalui kulit anda.

*****************************************************
Maaf saya tidak jual MAGNESIUM😉🙂 

Saya lebih bertumpu kepada WHITELAB GLUTATHIONE kerana kemampuannya untuk MENINGKATKAN IMUNITI DAN SIMPANAN ANTI OKSIDAN ANDA BAGI MELAWAN TEKANAN OKSIDATIF UNTUK MEMPERBAIKI KONDISI EKZEMA ATAU PSORIASIS ANDA 

BAGAIMANA GLUTATHIONE BOLEH MEMBANTU?

Glutathione adalah antioksidan yang juga terbukti dapat menyokong sistem kekebalan tubuh.

Ia berguna sebagai antioksidan, kerana membantu menyokong fungsi sel, mengurangkan tekanan oksidatif.

Tekanan oksidatif yang berlaku pada sel kulit boleh menyebabkan penyakit termasuk psoriasis dan ekzema.

Kerana sistem kekebalan tubuh adalah pencetus utama keadaan kulit, glutathione membantu mencegah masalah tersebut dan membetulkannya setelah ia berlaku.

Kajian 2013 oleh Prussick, Prussick, dan Gutman menggariskannya dengan lebih lanjut. Penelitian menunjukkan glutathione dalam memperbaiki gejala dua kondisi kulit ini. 

Malah glutathione juga memainkan peranan penting dalam detoksifikasi hati dan keadaan hati (liver) yg mantap membantu mencegah psoriasis dan ekzema menjadi lebih teruk.



Banyak feedback positive 
Boleh tengok di link ni ye 🥰😉

TESTIMONI PENGGUNA WHITELAB

  1. FEEDBACK POSITIVE Part 1
  2. FEEDBACK POSITIVE Part 2
FOR MORE INFO :